Stappenplan nieuw lid aanmaken
1. Members
- Rol aanmaken (klonen)
2. ’Gebruikers’
- Gebruiker toevoegen
- Toolbar uitzetten (onzichtbaar maken)
- Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
- Rechten: ’abonnee’ aanvinken
3. Tabellen aanmaken
- Eén tabel voor deelneming aan competentietrainingen (klonen)
- Eén tabel voor bijschrijving van evenementenpunten (klonen)
4. Competentiekaart aanmaken
- Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
- Juiste tabellen-ID’s toevoegen
5. Uitsluiten van zoekresultaten
- Toevoegen aan uitzonderingenlijst zoekresultaten
- ’Search exclude’ op persoonlijke pagina aanvinken
6. Aan ’menu’ toevoegen
- Navigatielabel aanpassen (menunaam)
- Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
- Icoontje toevoegen
7. Pagina’s totaaloverzicht aanpassen
- Tabellen ID’s op EP totaaloverzicht pagina toevoegen (met naam)
- Tabellen ID’s op CT totaaloverzicht pagina toevoegen (met naam)
8. Instructiemail
- Instructiemail naar nieuw lid versturen
9. Leden maillijst
- Nieuw lid (e-mailadres) toevoegen aan ’leden-maillijst’ bij provider One.com
• Beschikbaar maken van een pagina
- Bij de ’rechten’ van de betreffende pagina de specifieke persoon aanvinken
- In ’menu’ de specifieke persoon aanvinken in ’rechten’ van de specifieke pagina`
Indien een wisseling van bestuurder plaatsvindt;
- Specifiek toegangsrecht bij nieuwe bestuurder (gebruiker) aanvinken
- Specifiek toegangsrecht bij oude bestuurder (gebruiker) uitvinken