Stappenplan nieuw lid aanmaken

  1. Rol aanmaken (klonen)
  1. Gebruiker toevoegen
  2. Toolbar uitzetten (onzichtbaar maken)
  3. Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
  4. Rechten: ’abonnee’ aanvinken
  1. Eén tabel voor deelneming aan competentietrainingen (klonen)
  2. Eén tabel voor bijschrijving van evenementenpunten (klonen)
  1. Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
  2. Juiste tabellen-ID’s toevoegen
  1. Toevoegen aan uitzonderingenlijst zoekresultaten
  2. ’Search exclude’ op persoonlijke pagina aanvinken
  1. Navigatielabel aanpassen (menunaam)
  2. Rechten: ’eigen naam’ gebruiker aanvinken
  3. Icoontje toevoegen
  1. Tabellen ID’s op EP totaaloverzicht pagina toevoegen (met naam)
  2. Tabellen ID’s op CT totaaloverzicht pagina toevoegen (met naam)
  1. Instructiemail naar nieuw lid versturen
  1. Nieuw lid (e-mailadres) toevoegen aan ’leden-maillijst’ bij provider One.com
  1. Bij de ’rechten’ van de betreffende pagina de specifieke persoon aanvinken
  2. In ’menu’ de specifieke persoon aanvinken in ’rechten’ van de specifieke pagina`

Indien een wisseling van bestuurder plaatsvindt;

  1. Specifiek toegangsrecht bij nieuwe bestuurder (gebruiker) aanvinken
  2. Specifiek toegangsrecht bij oude bestuurder (gebruiker) uitvinken